missed call

ضربان قلبمو حس میکنم،داره هر ثانیه تند تر میزنه

به هزار راه میره با دلواپسی،به هزار خیال بد سر میزنه

منو بی خبر گذاشتی از خودت،حق دارم اینجوری آتیش بگیرم

۲۴ ساعته گوشیت خاموشه،به خودم حق میدم حتی بمیرم!

۲۴ ساعته که حس میکنم،دنیا روی سرم آوار شده

رنگ دلشوره گرفته لحظه هام،دلم از زندگی بیزار شده

گفته بودم که تحمل ندارم به سکوتت منو محکوم کنی

انتظار call ندارم با یه miss می تونی دنیامو آروم کنی

تو کجا هستی که یادت نمیاد،من دارم با هر نفس آب میشم

چشم و گوش من به گوشی دوخته شد،کاش یه کم میفهمیدی چی میکشم

۲۴ ساعته رنگ زندگیم از سپیدی به کبودی میزنه

تو که نیستی دستِ غم هر ثانیه،به چشام عینک دودی میزنه

حال من خیلی وخیمه کاش دلت،زودتر این حال بد و توم کنه

انتظار call ندارم با یه miss کاش بازم دنیامو آروم کنه

https://www.academytaraneh.com/2440کپی شد!
1617
۱۲۹

  • بهمن عشاق اينجا اشتباه تايپي داره زودتر این حال بد و توم کنه تموم كنه يا توم كنه ;)) كارت قشنگ بود مرسي @};-
  • محسن نعمتی درود بر شما بسیار زیبا ساده با احساس گفته شده بود به امید موفقیت :-) @};-
  • مریم جلائی سلام سعیده جان تأخیر من و ببخش عزیزم مثل همیشه فوق العاااااااااااااااااااااااااااده بود با آرزوی بهترین ها @};- @};-
  • سروش محمدی سلام اولی کلی معذرت به خاطر اینکه دیر اومدم. شرمنده م. ترانه رو خوندم و نظرات دوستان رو هم دنبال کردم. کار بسیار خوبی بود به نظرم اما باتوانایی که در شما سراغ دارم میتونستید بهتر هم بگید. @};- در مورد اون نظر دوستمون هم گفته بود کار پستمدرنه راستش درک نکردم ترانه ی شما چرا می تونه پست مدرن باشه؟!
    • سعیده پورمحمد سلام سروش جان خوشحالم که اومدی و به این ترانه سر زدی،ممنونم از حضورت. در مورد "پست مدرن" پاسخ رو می سپرم به همون دوستی که این موضوع رو عنوان کردن! متاسفانه یا خوشبختانه! من از این مبحث سررشته ی چندانی ندارم! ;))
  • حسین خلیفه سلام من از نقد کردن متنفرم خیلی کم نقد میکنم حوصله هم ندارم نقد کنم اما وقتی میگم روانشناسی حروف یعنی اینکه بعد از حروف اوایی عین وغین -خ .... خوب ادا نمیشن "24 ساعته" موسیقی کلامی خوبی نداره وخواننده شعر رو دچار مشکله میکنه یا کلمه" هر ثانیه" "دوخته شد "خوب ادا نمیشه اما ریتم های دارای اشکال هر نفس اب میشم - به گوشی دوخته شد و.... ضمنا هر کسی می تونه نقد خودش از هر شعری داشته باشه امیدوارم ناراحت نشده باشین
    • سعیده پورمحمد ممنون حسین جان،حالا برام روشن شد و منظورت رو فهمیدم! دوست داشتم از اول همین طور برام توضیح بدی و منو از معلوماتت بهره مند کنی،حتما در آینده به نکاتی که گفتی توجه میکنم،سپاس :-) @};-
  • مهدیه فراهانی سلام سعیده جان لذت بردم تبریک میگم موفق باشی گلم =D> =D> @};-
  • مهسا پهلوان درود نازنین...زیبا بود و جدید....یک نکته میگم دوست داشتید رعایت کنید :-) در بعضی قسمت ها از قافیه هایی مثل آروم استفاده میکنید که چون هجای بلند هستند میکشیم و می خوانیم و ریتم کششی دارد..برای اینجور کلمات قافیه ی مشابه به کار ببرید...دو جا این موضوع به چشمم خورد.مثلا بیت آخر... لذت بردم سعیده ی نازنین.با مهر/پهلوان @};- @};- =D> =D>
  • نازنين محمدي سلام قشنگ بود =D> @};-
  • حسین خلیفه سلام ببخشین ریتم ترانه جاهایی ایراد داشت من فکر میکنم وزن ها ترانه با مفهوم ان خیلی نزدیک نبود روانشاسی وزن ها یا ریتم ها ی ترانه باید با دقت بسیار انجام بشه دوستان بجای هر روز شعر گفتن در اینجا بهتره مطالعات اکادمیک بهتری انجام دهند حتی حروف ها و چیدن کلمات در شعر وترانه نیز القا کننده حس به مخاطب است نقد ها را بجان بخر تا نکته ها را در یابی جسارت منو ببخشین مانا باشین
    • سعیده پورمحمد دوست عزیز سوتفاهم نشه! من اومدم اینجا که نقد بشم و یاد بگیرم و اتفاقا خیلی هم از این موضوع استقبال میکنم و کامنتی که برام حاوی نقد و گوشزد کردن کاستی ها باشه خیلی ارزشمندتر از یک خوب بود یا عالی بود الکی هست! اما به شرطی که نقد به جایی باشه و طوری گفته بشه که ابهام آمیز نباشه و من بتونم متوجه بشم دقیقا کجای کارم ایراد داره! اگه سری به کامنت های قبل از خودتون زده باشین می بینید که این ترانه توسط "استاد عراقی عزیز" هم نقد شده و ایشون مو به مو هر مشکلی که وجود داشته عنوان کردن و تنها ایرادی که از وزن گرفتن مربوط میشه به (بیت سوم) که چند هجا کم داره،پس من با کمال احترام نقد شما رو در مورد ایرادی که به وزن و ریتم ترانه گرفتید نمی پذیرم! "البته امیدوارم این موضوع باعث ایجاد کدورت و دلخوری نشه! به هر حال هرکسی یه نظری داره،شما نظرتون رو گفتید و برای من با اینکه نپذیرفتم بسیار محترمه و امیدوارم که شما هم از خوندن نظر من ناراحت نشید) سپاس :-) @};-
  • حسین خلیفه سلام زیبا بود اما تصویر بکر نداشت وشاید خیلی محاوره ای در انتها لایه های ترانه اتان تراوشی نداشت از حس که به مخاطب منتقل کنه با همه این تفاسیر زیبا بود مانا باشین
    • سعیده پورمحمد سلام دوست عزیز ممنونم از حضورت اما اگه راستشو بخوای دقیقا متوجه منظور این جمله نشدم: (در انتها لایه های ترانه اتان تراوشی نداشت از حس که به مخاطب منتقل کنه) :-? به هرحال خوشحالم از اینکه به ترانه م سر زدی :-) @};-
  • سجاد یزدانی دیر اومدم تا جوابو بدم ولی بالاخره اومدم یادمه یه بار به یه نفر اینرو گفتم و شاید اصلا خود شما باشید: ترانه ای که گفتید فارسیه ولی یه سری کلمات زننده توش دیدم که اصلا خوشم نیومد: Call/Miss و... من نظرم اینه: یه ترانه سرای فارسی توی مکالمه هاش (پیامک یا ایمیل و...) نباید از کلمات انگلیسی استفاده کنه مثلا نباید بگه: salam چه برسه به اینکه توی ترانش از کلمه های انگلیسی استفاده کنه. جسارت منو ببخشید @};-
    • سعیده پورمحمد سلام سجاد جان خوشحالم که بالاخره اومدی و در مورد کامنتت توضیح دادی،ببین عزیزم حرف تو یه جورایی درسته اما همون طور که می دونی بعضی واژه ها خواه،ناخواه وارد ادبیات گفت و مان مردم شدن و استفاده ازشون طبیعی شده مثل اسمس،یا همین میس کال،ایمیل و...(من از یک لغت انگلیسی غیرمتعارف استفاده نکردم)نظر شخصی من اینه که استفاده از اینجور لغات تو ترانه می تونه تازگی داشته باشه و من به همین خاطر ازشون استفاده کردم،حالا این به سلیقه ی افراد برمیگرده که خوششون بیاد،براشون جذابیت داشته باشه یا نه!
  • مژگان نخعی سلام عزیزم خیلللللللللللللی جالب بود خوشم اومد. راستی توکه مشهدی اگه دوس داشته باشی میتونی چهارشنبه هابیای جلسه ی شعر واقع در پارک ملت سازمان فرهنگی هنری امام رضا البته نمیدونم خودت اطلاع داری یانه.
    • سعیده پورمحمد سلام مژگان جان ممنونم از حضورت و خوشحالم از اینکه ترانمو پسندیدی. عزیزم من مدت هاست که دنبال همچین محفلی تو مشهد میگردم که نزدیک خونمون باشه و راحت بتونم در جلساتش حضور پیدا کنم و خوشحالم که از طریق تو پیداش کردم! لطفا در موردش بیشتر برام توضیح بده و آدرس دقیقش و برام پیغام خصوصی کن،ممنون :-) :-x @};-
  • محسن علیوردی سلام سعیده افریننننننننن کار نو و قشنگی بود دوست داشتم =D> @};-
    • سعیده پورمحمد سلام فرزاد جان ممنونم از حضورت و خوشحالم از اینکه ترانه م مورد پسندت واقع شده،موفق باشی :-) @};-
      • سعیده پورمحمد وای! عذر می خوام،از بس به نظرم شبیه "فرزاد فرزین" هستی مدام اسمتو اشتباه می کنم! :"> ممنونم از حضورت محسن جان :-) @};-
  • فریبرز وثاقتی @};- salam ghashang bod
    • محمد مؤذّني زیباست @};- اما یک جاهایی از ترانه نمی تونم ریتم خوندن را پیدا کنم :"> اینکه آیا باید با ریتم کند خونده بشه یا تند برام غریب :S این قسمت (داره هر ثانیه تند تر میزنه) حس ریتم تند و این قسمت (تو کجا هستی که یادت نمیاد،من دارم با هر نفس آب میشم) حس غم و ریتم آرام به من میده. واقعا دلم می خواد حس ریتمی که خودتون برای خوندن ترانتون دارید را درک کنم. @};- @};- متشکرم =D>
      • سعیده پورمحمد سلام دوست عزیز ممنونم از حضورت پای این ترانه،خوشحالم کردی.قبول دارم تو دو قسمت ریتم کندتر از بقیه ی ابیات خونده میشه،یکی این قسمت: ۲۴ ساعته که حس میکنم،دنیا روی سرم آوار شده رنگ دلشوره گرفته لحظه هام،دلم از زندگی بیزار شده و یکی هم همون قسمتی که خودت اشاره کردی،انشاا... در ترانه های بعدی جبران میکنم،سپاس :-) @};-
    • سعیده پورمحمد سلام فریبرز جان خیلی ممنون :-) @};-
  • مسعود روشن سلام. @};- ترانه ای زیبا و دارای ریتم بود، به امید ارائه کارای بهتر،موفق باشید =D>
  • عباس بشارتی سلام نگاه جدیدی بود تبریک میگم @};- (خط یکی مونده به آخر قافیه ش یه حرفش تایپ نشده)
  • حسین خیرآبادی سلام سعیده :-x عالی بود . خیلی خوب بود @};- =D> فقط اگه واژه های جدید تر به کار میبردی خیلی بهتر میشد. واژه های جدید تو این ترانه ات فقط همون میس و کاله.یه خرده بیشتر واژه های امروزی که توی ترانه ها کم دیده میشن به کار ببری خیلی قشنگ تر میشه ;))
    • سعیده پورمحمد سلام دوست عزیز متشکرم که وقت گذاشتی و به این ترانه سر زدی،خودم هم همیشه به دنبال کلمات تازه و تعابیر کمتر شنیده شده بودم و هستم و تا جایی که بتونم سعی میکنم از واژه های اینچنینی که متناسب با فضای ترانه هم باشن استفاده کنم،انشاا... در ترانه های بعدی بیشتر خواهید خواند :-) @};-
  • مهدی صادقیان سلام سعیده ی عزیز کار بسیار زیبایی ازت خوندم با کارهای کلیشه ای تفاوت داره می شه حس شاعر رو به خوبی توش دید مشخصه که این ترانه از ته دل سروده شده فضاش رو دوست دارم عزت زیاد
  • عماد بهاری سلام سعیده ی گرامی ، خواندم .. ممنون .. بدیع بودن الفاظ تان قابل تقدیرند @};-
  • شمس الدین عراقی سرکار خانم پور محمد سلام دو بیت اول خیلی ذلنشین و زیبا ضربان قلبمو حس میکنم،داره هر ثانیه تند تر میزنه به هزار راه میره با دلواپسی،به هزار خیال بد سر میزنه منو بی خبر گذاشتی از خودت،حق دارم اینجوری آتیش بگیرم ۲۴ ساعته گوشیت خاموشه،به خودم حق میدم حتی بمیرم! اما در این بیت: ۲۴ ساعته که حس میکنم،دنیا روی سرم آوار شده رنگ دلشوره گرفته لحظه هام،دلم از زندگی بیزار شده دقت بفرمایید ( ساعت ِ که ) شاید خیلی خوب بر زبان نچرخد می شود گفت : 24 ساعته احساس می کنم، دنیا روی سرم آوار شده در قسمت دوم هم که یک هجا کم دارد در واژه ی (آوار) جبران شده است و می شود به راحتی آنرا خواند و کم بودن یک هجا خیلی به نظر نمی آید سرکار خانم پور محمد با پوزش علیرغم آنکه بنده با بکار بردن واژه های مرسوم غیر پارسی در ترانه مخالف نیستم ولی اینجا و باز هم با پوزش خیلی قشنگ ننشسته است این دو واژه . شاید و حتما می توانید همین دو واژه را بکار ببرید ولی جور دیگر گفته بودم که تحمل ندارم به سکوتت منو محکوم کنی انتظار call ندارم با یه miss می تونی دنیامو آروم کنی و آخر کار به آن دوست عزیزمان که گفته است 24 ساعت زنگ نزدن معشوق آدم را نمی کشد، عرض می کنم . عزیز من حتما عاشق نشده ای . بیست و چهار ساعت که چه عرض کنم یک ساعت بی خبری هم دمار از روزگار آدم در می آورد. پیروز باشی
    • شمس الدین عراقی یک چیز دیگر را هم یادم رفت بگویم . چند وقت است قسمتی از سروده ی بلند قصه ی تکدرخت پیر و پرنده ی کوچک سفید را که در آن از همین کلمات مرسوم غیر پارسی بکار برده ام ، آماده کرده ام که در سایت بگذارم ولی می ترسم به ترانه نبودنش ایراد بگیرند. البته ایراد بجایی است مثل همین داستان جواد آقا لبو فروش . ولی شاید هم گذاشتم باز هم پیروز باشی
      • سعیده پورمحمد سلام استاد خیلی ممنونم که دعوتم رو بپذیرفتید و از این که وقت گذاشتید و ترانه ی حقیر رو با قلم تواناتون نقد کردید واقعا سپاس گذارم،حتما به نکاتی که گفتید در ترانه ی بعدی بیشتر توجه میکنم. "۲۴ ساعته احساس می کنم، دنیا روی سرم آوار شده" خیلی خوشحالم که مشکل این مصرع بالاخره با راهنمایی شما حل شد و حتما در ادیت نهایی که در دفترم صورت می گیره از این مصرع استفاده میکنم،ما مشتاق خوندن اشعار شما هستیم و هرچه بنویسید مطمئنا به دانسته های ما اضافه میکنه و به سودمون خواهد بود من که خیلی مشتاقم و امیدوارم اون اشعاری که گفتید رو حتما در سایت بزارید :-) @};-
  • زهره راد درود به شما @};- بند اول و پسندیدم ولی جایی که تغییر وزن پیدا کرد چون لزومی نداشت احساسمو راجبه ترانتون خط خطی کرد :-? و آوردن حروف لاتین من این سبکو دوست ندارم شرمنده ولی به قلمه توانا تون ایمان دارم @};- یه نکته : اگه کار رو ملودی باشه این تغییر وزن و هجا رو ایراد نمی گیرم و درک میکنم چون کار جدیدم که میخوام بزارم این تغییر و داره و ناچاریه، بخاطر نوشتن روی ملودی ولی غیر این باشه نمی پسندم بازم ممنون از احساس زیبای ترانت
    • سعیده پورمحمد زهره جان ممنونم از حضورت و خوشحالم که نظرت رو پای این ترانه می خونم. عزیزم در مورد بیت سوم قبول دارم که هجا کم داره اما خودم وقتی می خوندمش لطمه ای به وزن وارد نمیشد و با بقیه ی ابیات جور بود اما با توجه به نظرات عزیزان مثل اینکه تاثیر خودش رو گذاشته و من اشتباه فکر میکردم،در ترانه های بعدیم حتما بیشتر توجه میکنم،ممنون :-) @};-
      • زهره راد عزیرم مرسی از روحییه نقد پذیریت @};- منتظر کارای بعدیت هستم @};-
      • سعیده پورمحمد خواهش میکنم عزیزم،خوشحالم که ترانه هامو دنبال میکنی :-) @};-
  • سید مهدی نژادهاشمی ترانتو دوست داشتم خیلی @};-
  • محمد كوهيان شاد باشید کاراتون رو خیلی دوست دارم مخصوصا گل بهشت با صدای زیبای آقای ابراهیم. موفق باشی =D>
  • محمد حسین سلطان زاده اصل کار خیلی خوب بود خوب تصویر سازی شده بود اگر فقط یکم روون تر بود بهش 21 می دادم ;)) راستش call و miss به نظر من خیلی با ترانه ی شما سازگار نبود البته بد نشده بود ولی شاید اگر بقیه کلمات هماهنگ تر میشد عالی میشد ممنون . خسته نباشی . لایکککک =D> =D> @};- @};-
    • سعیده پورمحمد سلام محمد جان ممنونم از لطفت و خوشحالم از حضورت پای این ترانه،در مورد میس و کال پیش تر هم توضیح دادم،به نظرم استفاده ازشون جالب و تازه بود و تصمیم گرفتم که به کار ببرمشون،حالا در این مورد نظرها متفاوته و سلیقه ی هرکس یه جور می پسنده :-) @};-
  • نبی سروی سلام . ممنون بهم خبر دادین ولی من تو لیست ترانه هاتون ترانه ای به اسم " سیاهی لشکر ندیدم " ! این ترانه رو که خوندم اومدم نظر بدم هر چی میومدم پایین کامنت ها و نظرات حرف ها ی بقیه و جواب های شما رو توش داشت و من دیگه حرفی ندارم جز لایک ! @};- @};- @};-
    • سعیده پورمحمد سلام نبی جان ممنونم از حضورت،ترانه ی "سیاهی لشگر" و به دلایلی! حذف کردم اما اگه بخوای می تونی آهنگش و از وبلاگم دانلود کنی: www.saeideh-p.blogfa.com فقط باید بگم اون ترانه مالِ خیلی وقت پیشه و برمیگرده به اولین روزهای دست به قلم شدنم پس اگه دانلود کردی و شنیدی از قافیه ی اشتباه بیت دوم زیاد تعجب نکن! ;)) اگه پرهام قبل از اجرای این ترانه توسط آقای شریفی بهم خبر میداد لااقل اون قافیه رو درست میکردم،کار بدون هماهنگی پخش شد اما انصافا کار زیبایی دراومده و من هم از اجرا و هم از تنظیم و موزیک بسیار راضی هستم. دوست داشتم نظر شخصیتو در مورد missed call می دونستم،خوشحال میشدم اگه می نوشتی :-) @};-
      • نبی سروی اونقد به حاشیه چرداختم که اصل مطلب یادم رفت ! بسیار زیبا و دلنشین بود . البته بعضی ها اختیار دارن که از کلمه های مدرن و امروزی توی ترانه خوششون نیاد ولی به نظر من باید اونقد این کلمات و ترانه ه بیاد و سروده بشه که تو ذهن جامعه یه چیز جا افتاده بشه . من خودم این کلمات رو دوست دارم و تا آخر هفته یه ترانه تو همین مایه ها منتشر میکنم . در مورد سیاه لشکر هم سر فرصا دانلود میکنم و حتما گوش میدم . خسته نباشین . @};- @};- @};- لایک شده بود !
      • سعیده پورمحمد نبی جان،ممنونم از اظهار لطفت نسبت به این ترانه و خوشحالم که نظرتو در موردش بیان کردی،منتظر ترانه ی جدیدت هم هستم :-) @};-
  • حسین حبیبی سلام زیبا بود...هر چند من از استفاده کلمه انگلیسی میون فارسی خوشم نمیاد البته حس شخصیه منه کلا حس می کنم چهار چوب کلی ترانه ها تو این سایت خیلی محدود شده نمی دونم چرا نظر شما چیه؟
    • سعیده پورمحمد سلام دوست عزیز ممنونم از حضورت،در مورد نظرت درباره ی استفاده از کلمات انگلیسی میون کلمات فارسی باید بگم این یه بحث کاملا سلیقه ای هستش و نمیشه در موردش خیلی صحبت کرد اما متوجه نشدم منظورت از "محدود شدن چهار چوب کلی ترانه ها تو سایت" چیه؟ اگه بیشتر توضیح میدادی من حتما نظرمو میگفتم. با تشکر :-) @};-
      • حسین حبیبی یعنی ترانه ها با چند المان مشخص محدود شدن مثل1- وجود یک رابطه دختر و پسر 2- محدوده سنی معمولا بین 20 تا 30- 3- از یک یا چند قشر خاص اجتماعی نکته نگران کننده اینه که در پرداخت همین هم تنوع خاصی حس نمیشه به جز چند ستاره میون این ترانه ها بقیه در ورطه ای از تکرار هستن.. تقریبا خیل عظیم مشکلات و آسیب های اجتماعی رها شده
      • سعیده پورمحمد ببین دوست عزیز این چیزی که شما بهش اشاره کردی یه مسئله ی کلی هستش که بحث در موردش خیلی وسیعه و به مسائل زیادی برمیگرده من فقط همینقدر می تونم بگم که هر ترانه سرایی وقتی دست به قلم میشه و تصمیم به نوشتن یک ترانه میگیره در وهله ی اول انگیزه ش اینه که به موضوعی که در اون شرایط خاص "دغدغه ی ذهنیش" شده بپردازه و خودش رو خالی کنه! مثل همین ترانه ی "missed call " من،این که میگی سوژه ها تکراریه و همون ها رو هم با پرداخت های تکراری می نویسن و تنوع وجود نداره این مسأله دیگه به قدرت قلم ترانه سرا برمیگرده که بتونه از سوژه های تکراری ترانه های بکر و تازه بسازه و خب این رو هم در نظر بگیر که خیلی از اعضای این آکادمی هنوز اول راه هستن و طبیعیه که سطح ترانه هاشون در اون حدی که شما انتظار داری نباشه. حرف اصلی من اینه که ترانه سرا باید به دغدغه های ذهنش بپردازه،هرچه از دل براید بر دل نشیند ممکنه یه نفر درگیر یه ماجرای عاشقانه باشه و این موضوع خیلی بیشتر از یک مسئله ی اجتماعی رو احساسش تاثیر گذاشته باشه و همین واداراش کنه که بیشتر عاشقانه بنویسه،اینا همه روی موضوع و چهارچوب ترانه تاثیر داره.
  • مرضیه لیان سلام از یه موضوع ساده و شاید خیلی وقتا معمول که به سادگی از کنارش رد میشیم یه ترانه ی تازه، و این به نظرم یعنی فوق العاده بودن، یعنی ترانه بودن شاید و البته فقط شاید اتفاقای تازه تو سطر سطر ترانه خیلی پر رنگ نبود اما قوت این ترانه موضوع و پرداخت خیلی خوبش بود نگرانی یه حس مشترکه بین خانم ها و آقایون اما دلشوره یه حس کاملا زنانه س که برای آقایون تعریف نشده است، مثلا جایی که نوشتید /به خودم حق میدم حتی بمیرم/ به این میگن دلشوره و در تعریف نگرانی نمی گنجه، و شما هر دو حس نگرانی و همین طور دلشوره رو خیلی خیلی خوب انتقال دادید، عالی بود =D>
    • سعیده پورمحمد سلام مرضیه جان ممنونم از حضورت و لطفی که به ترانه ی من داشتی،خوشحالم که مورد پسندت واقع شده،باهات کاملا موافقم،"نگرانی یه حس مشترکه بین خانم ها و آقایون اما دلشوره یه حس کاملا زنانه س که برای آقایون تعریف نشده" و اگه من تونسته باشم همین "دلشوره ی زنانه" رو منتقل کنم از نظر خودم یعنی موفق عمل کردم :-) @};-
  • رضا ارشلو سلام ... 8-> :-x اسم یغـــما اومد این تاپیک نورانی شد =D> مرد اول ترانه ایرانـــــ :-) سعیده جان ترانت حرف نداش... افـــرین =D> @};-
    • سعیده پورمحمد سلام استاد واقعا از حضورت پای این ترانه خوشحالم،...یغما ...این اسم چهارحرفی خودش به تنهایی یه شعرِ بلنده چه برسه به اینکه قلم به دست بگیره! ممنون که به ترانه هام سر میزنی :-) @};-
  • امیر حسین فلاحی جالب.زیبا.تلخ . تا دلت بخواد از این 24ساعتا دشاتم.حتی تا 2ماه =(( دلشکسته و غمگین به راه بی پایان خستگی هام ادامه میدادم و دقیقا همینجوری عین تو منتظر یه میس خشک و خالی بودم ... خلیل لذت بردم آبجی جونم. امیدوارم بتونی این کمبود هجا ها رو تو ترانه های بعدیت جبران کنی و روون تر بنویسی . اما با این حال خیلی علاقه مندم به قلمت.امیدوارم موفق باشی @};-
    • سعیده پورمحمد امیر جان ممنونم از حضورت و خوشحالم از اینکه تونستی با ترانه م ارتباط برقرار کنی،در مورد هجاها باید بگم فکر نمیکنم به وزن ترانه لطمه وارد شده باشه اما چشم،حتما تو ترانه های بعدی بیشتر توجه میکنم :-) @};-
  • مسعود باقریه ممنون سعیده ، کار خوبی‌ بود بیت اولش منو یاد ضربان قلب من تند می‌زنه انداخت
  • پرویز کدخدایی سلام خواندمتان.... مثه همیشه بسیار زیبا... @};- =D>
  • محمد نوری بر خلاف سجاد جان خیلی خوشم اومد از کار من عاشق فضاهای نو توی کار هستم و چند کار به این شکل دارم که حتما میزارم تا دوستان ببینن و نقد کنن به هر حال هم از حس کار و هم فضای نو و سیالش خوشم اومد...مرسی =D> @};-
    • سعیده پورمحمد خیلی ممنونم دوست عزیز،در مورد کامنت سجاد واقعا خیلی کنجکاوم و خوشحال میشم اگه بیاد و در مورد حسی بدی که پیدا کرده توضیح بده،البته هرکسی یه سلیقه ای داره شاید این تم کارا رو نمی پسنده اما باز هم نپسندیدن با بد اومدن فرق داره! نمیدونم،خودش بهتر می تونه توضیح بده،به هر حال من سعی کردم حسمو به زبان تازه تری بیان کنم و امیدوارم موفق بوده باشم :-) @};-
  • سیدمحمدمعالی باسلام هرحسی قشنگه هراحساسی نوشتنی موفق باشی @};-
  • محمد کاظمی (سام) با درود از فضای پست مدرن کار خیلی خوشم اومد و برخلاف نظر جناب آقای هادی که از کلمات لاتینی که استفاده شد خوششون نیومد باید بگم تم کار و فضای امروزی کار باعث میشه این نوع کلمات در کار یه امر عادی باشه من که از این سبک ترانه ها لذت می برم و به نظر من این کار خوبی بود کمتر ترانه سرایی جرات نوشتن همچین ترانه هایی رو داره چون همه به دنبال نظر مثبت عوام هستن. با سپاس @};-
  • لیلا رنجبران سلام سعیده عزیز ترانه تو خوندم و نظر دوستان رو و باید بگم من دوست داشتم چون خودم سه روز تمام پارسال تو وضعیتی بودم که موبایل کسی خاموش بود...مردم و زنده شدم...باور کن حس کرم از دلت ترانه رو سرودی در مورد اینکه از یک ترانه خوشمون بیاد هم می گم ترانه حس و حال یک وقت ادم دلش میخواد ترانه پر تصویر بخونه یکوقت ساده یکوقت یک ترانه یاد اور تلخی هاست و باعث میشه حس خوبی نداشته باشیم اما لایک با تمام وجووووووووود @};- :-x :-x :-x :-x
    • سعیده پورمحمد سلام لیلای عزیزم ممنونم از حضورت پای این ترانه،قطعا کسایی که تو این شرایط قرار گرفتن خیلی بهتر از دیگران می تونن با این ترانه ارتباط برقرار کنن و خوشحالم که تو از صمیم قلب حسمو درک کردی :-) @};-
  • سجاد یزدانی فکر نکنم این ترانه برای خودتون باشه اصلا خوشم نیومد یا بهتره بگم بدم اومد (بالاخره هرکی یه حسی داره) @};-
    • سعیده پورمحمد سجاد جان تو این دو تا ترانه ی آخری شمشیرو از رو بستی ها! کاش همینطور که حست رو بیان کردی،این رو هم میگفتی که چه چیزی باعث شده این ترانه به نظرت منفور جلوه کنه! من که نمی فهمم،حتی بعد از خوندن کامنتت یه بار دیگه هم ترانه مو از ابتدا خوندم اما باز متوجه نشدم این حسِ "بد اومدن" از کجای این ترانه نشأت گرفته!
  • کامران قائم مقامی درود! کارت رو خوندم مرسی برای رنگ آمیزی این ترانه همیشه موفق
  • احمد هادی سلام حس رو خوب تونسته بودی به مخاطب منتقل کنی اما "به خودم حق میدم حتی بمیرم!" هیچ منطق شعری توی کارتون نیست که این بند در قبالش آورده بشه با CALL و MISS هم اصلاً موافق نبودم قافیه بند ماقبل آخر هم ایراد تایپی داره "تموم" با احترام @};-
    • سعیده پورمحمد سلام احمد جان ممنونم از حضورت،دقتت و اشتباه تایپی که بهش اشاره کردی. در مورد “به خودم حق میدم حتی بمیرم!” باید بگم این قسمت اوج دلشوره و آشفتگی عاشق از بی خبری معشوقش و نشون میده و فکر نمیکنم با منطق روایی شعر مشکلی داشته باشه. کال و میس هم از این جهت به کار برده شدن که هم تازگی دارن و هم اینکه موضوع اصلی ترانه در این رابطه س.به هر حال ممنونم از وقتی که گذاشتی :-) @};-
      • احمد هادی به نظر شما یه عاشق وقتی که از معشوقش 24 ساعت خبر نداره به خودش حق میده که بمیره؟ من فکر نمی کنم و منظورم هم همین بود از منطق با احترام @};-
      • سعیده پورمحمد احمد جان وقتی کارد به استخونش رسیده باشه حتما به خودش این حق و میده مخصوصا اگه بارِ اولش نباشه و چندین بار این اتفاق براش افتاده باشه،البته من نقدتو می پذیرم مطمئنا ایراد از من بوده که نتونستم این مفهوم رو به خوبی منتقل کنم،ممنون @};-
  • جاسم ثعلبی (حسّانی) سلام خانم پور محمد کارتون زیباست دوسش داشتم به دلم نشست درود لایک شد @};-
  • امیر علیزاده سلام سعیده جاان..همیشه عالی هستی..ممنونم ازت... +لایک @};-
  • عمران عیسوند زیبا بود و دوس داشتنی/نو هم بود like
  • آناهیتا بنی اسدی مرسی بدیع و ستودنی سرودی نازنینم سبز بمونی @};- لایک
  • سید حامد سید کریمی سلام سعیده ی عزیز زیبا بود افرین @};-
  • سمیه سجودی ( نیاز ) سلام زیبا بود . نقدم دوستان انجام دادن ممنون @};-
  • محمددوستدار ممنونم
  • حامد تقی خواه سرکار خانم پور محمد زیبا بود اما کاش این باور رو میرسوندیدن که این 24 ساعت براتون خیلی بیش از هر 24 ساعت دیگری طول کشیده درسته که با " دلم از زندگی بیزار شده " تقریبا همچین کاری اعمال شده اما به نظر من کافی نبود البته این نظر منه و میتونه کاملا اشتباه باشه @};-
    • حامد تقی خواه منظورم یه همچین تعابیریه http://www.yaghma-golrouee.com/showworks.php?catId=8&productId=209
    • سعیده پورمحمد سلام حامد جان،ممنونم از نظرت اما همون طور که خودت هم اشاره کردی سعی کردم این مفهوم و منتقل کنم حالا اگه ناموفق بودم عذر میخوام،انشاا... به مرور این قلم پخته تر خواهد شد!(البته با کمک و راهنمایی های شما :-) @};- )
  • افشین علیپوریانی سلام بسیار زیبا بود لایک
  • مستانه پورعزیز پورمحمدی سلام سعیده جان کارت عالیه آفرین خیلی به دلم نشست @};-
  • مینا ملکی متفاوت بود عزیزم،دوسش داشتم. =D> =D> =D> کوووبیدم لایکو @};-
  • مجید شمس ايراد وزني كه نه؛چن جا هجاها كم شدن؛ سعيده عزيز خسته نباشي و كارت را دوس داشتم @};- @};- @};- موفق باشي
    • سعیده پورمحمد سلام مجید جان موافقم که چند جا هجاها کم شدن،مثل این بیت: 24 ساعته که حس میکنم،دنیا روی سرم آوار شده رنگ دلشوره گرفته لحظه هام،دلم از زندگی بیزار شده اما در کل به وزن لطمه نزده(خودم که اینجوری فکر میکنم)،ممنونم از حضورت و خوشحالم که کارو دوست داشتی :-) @};-
  • محمد علیزاده استفاده از واژه های امروزی خیلی قشنگ تر کرده بود کارو...ولی فکر کنم تو بیست و چهار ساعت اول شعر وزن اشکال داشت...ممنون
    • سعیده پورمحمد سلام محمد عزیز ممنونم از لطفت،24 ساعت اول رو خودم که راحت می خونم،اما با این حال ممنونم از اینکه تذکر دادی،اگه بتونم روون ترش میکنم :-) @};-
  • اکرم ملول سعیده جان زیبا زیبا زیبا جز این نمیتوان چیزی گفت عزیزم =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> = @};- به امید اینکه هیچ وقت از این 24 ساعتها را سپری نکنیم به اجبار!!!
  • معین حسن زاده تاثییر کتابای یغماستا ! گمونم بی سرزمین تر از بادو تا 30-40 صفحه ی اولشو خوندی . زیبا بود سعیده جان . موفق باشی عزیز @};-
    • سعیده پورمحمد سلام معین جان یغما با کلمات جادو میکنه،ما بتونیم ریتم و تا آخر حفظ کنیم خیلی کار کردیم! ;)) (البته سوتفاهم نشه خودمو میگم) ممنونم از حضورت،خوشحالم کردی :-) @};-
  • عابد صالحپور سلام ترانه زیبایی بود @};-
    • سعیده پورمحمد سلام دوست عزیز،سپاس گذارم از لطفت :-) @};-
      • فریبا فتاحی سعیده جان ترانه تون زیباست . من بار اول که خوندم ریتمش برام جالب نبود ولی بار دوم که خوندم متوجه شدم با چه ریتمی نوشتید و خوشم آمد عزیزم . زیباست و متفاوت با کارهای قبلی که از شما خونده بودم .موفق باشی نازنینم =D> @};-
      • فریبا فتاحی دوباره مینویسم .سعیده جان ترانه تون زیباست . بار ا که خوندم احساس کردم ریتم ندارد ولی بار دوم ریتم اون رو متوجه شدم کار زیبایی ست و متفاوت با اونچه تا حالا از شما خوندم . موفق باشی نازنینم @};- =D>
      • سعیده پورمحمد فریبا جان ممنونم از حضور دوباره ت پای این ترانه و خوشحالم که تونستی باهاش ارتباط برقرار کنی،خیلی لطف کردی عزیزم،موفق باشی :-) @};-