من بی تفاوتم(ترانه ی مشترک من و سیدحامد سیدکریمی)

عاشق نبودی و

من عاشقت شدم

تنهام بذار حالا

با سایه ی خودم

 

من فک نمی کنم

باز عاشقت بشم

می تونی رد بشی

منت نمی کشم

 

“با خاطرات تو

خلوت نمی کنم

به بوسه هام تورو

دعوت نمی کنم”

 

گریه م نمی گیره

با اشک های تو

من بی تفاوتم

این بار جای تو

 

تنها میشم ولی

این حس خوبیه

قلبم یه مدته

سنگی و چوبیه

 

آغوش من دیگه

از عشق خالیه

برگشتنم به تو

فکر محالیه

 

“با خاطرات تو

خلوت نمی کنم

به بوسه هام تورو

دعوت نمی کنم”

 

من فک نمی کنم

باز عاشقت بشم…

 

 

بیشتر زحمت این ترانه با حامد بود،پاسخ به محبت هاتونم میفته گردن خودش

من اما کمرنگ تر میشم برای مدتی یا حتی….

برای همه ی مهربونیاتون توی این مدت بی اندازه ممنونم….

بی اندازه دوستون داره…

بی اندازه خدا نگهدارتون باشه :)

 

از این نویسنده بیشتر بخوانید:

https://www.academytaraneh.com/4098کپی شد!
1805
۹۴

  • خابور سلام سحر جون ترونه ات خیلی استخونیه،درسته گوشت گرون شده ولی میشه یه ذره گوشتالوش کرد. ببخشیدا خیلی محاوره ای میزنه یه خورده خیال،استعاره،پیازداغ... @};-
  • محمد انصاری سلام آغوش من دیگه از عشق خالیه برگشتنم به تو فکر محالیه خیلی هوشم آومد از ترانه تون! @};-
  • عباس اسماعیل زاده حرفا و حس های قشنگی تو ترانه بود اما یک دست نبود، یعنی یه جاهایی خیلی روش کار شده بود و یه جاهایی نه، مثلاً نمیشه لغزش وزنی "گریه م نمی گیره" ، "به بوسه هام تورو" یا "تنهام بذار حالا" رو نادیده گرفت اما از مصرع های ضربه زننده خوب مثل "برگشتنم به تو / فکر محالیه"یا "من بی تفاوتم / این بار جای تو" هم نمیشه ساده رد شد! با اینکه ترانه کوتاه مصرع رو انتخاب کردین اما مفهوم رو خوب رسوندین... به نظرم اگه یه کم بیشتر با کلمات بازی کنین ترانه های بسیار خوب و زیبایی میتونین بیافرینین.... @};-
  • سجاد بازپرواز سحر جان تبریک کار زیبای دستتون دردنکنه =D> =D> =D>
  • آرمیتا نیک پور سلام ساده بیان شده ولی خیلی زیباست تبریک میگم @};- @};-
  • حسین خلیفه سلام چون مدیریت سایت از م خواستند نقد اقای شرافت را بخوان ونقد کردنو یاد بگیرم نقد جناب اقای شرافت را خواندم اما چند ایراد برایم پیش امد بند الف جناب شرافت فرمودند در این نوعد مصاریع کوتاه شاعر مقصر نیست در حالی که شاعر بدلیل انتخاب این نوع وزن حتما مقصر می باشد چرا که باید این نوع وزن شعر رو شاعرانی انتخاب کنند که به شعر وواژها و تصاویر و.... احاطه کامل داشته باشند در مصاریع کوتاه چون شاعر می باست در حداقل وازها تصویر سازی قافیه سازی ردیف سازی بکند برایش مشکل ایجاد میشود برای شاعران نو پا این وزن های دوری با مصاریع کوتاه توصیه نمی شود در بند واو فرمودنند که تصویر برجسته که از ذهن شاعر تراوش کند وجود نداشت واین یعنی تصویر بکر که خود شاعر باید به کشف ان برسد ووام دار دیگران نباشد باب بقیه نظرات اقای شرافت تا حدودی موافقم در ردیف حرفهای دارم که شاید کمی مخالف با نظر اقای شرافت باشد اما گله ار اقای شرافت که چون قبل از نقد در برابر حرفهای تکراری خانم دهقان دفاع نکردنند واز مدیریت سایت که فقط حرفهای من را در مقابل هجمه های دیگران پاک میکنند وبه هجمه های دیگران که باز ادامه دارد توجه نمکنند امید وارم حداقل به این رسیده باشیم که من در دیدگاه قبلی فقط نقد کردم وکلمه بکر وارتباط ذهنی برقرار نکردم ووازها باید در تسخیر شاعر باشند همه کاملا در نقد منصانه بود وقسمتی از نقد من توسط اقای شرافت با نوع ادبیات وواژه های دیگری بیان شد مانا باشین جناب میر کریمی عزیز
  • فرزانه كمالوندي سلام به هر دو دوست عزيزم ترانه بسيار زيبايي سرودين بهتون تبريك ميگم....از نقد جناب شرافت هم خيلي استفاده كردم ممنون....براتون آرزوي موفقيت دارم...لايك @};-
  • اعظم اکبری سلام “با خاطرات تو خلوت نمی کنم به بوسه هام تورو دعوت نمی کنم” @};-
  • ودیعه عزیزدوست سحر خوب و حامد هم ولایتی :-) خیلی کارتون ناااز بود. واقعا لذت بردم می تونی رد بشی... چقدر از این مدل کارای محکم لذت می برم ... افرین آفرین =D> در مورد فضا هم نقدی رو که رو کارتون نوشته شده بود خوندم و با آقای شرافت موافقم. به نظرم کمی فضا زنونه ست. :-) دست جفتتون درد نکنه @};- @};-
    • سید حامد سید کریمی ممنون ودیعه ی عزیز،همشهریه همیشه خوب و مهربووووونم @};- @};- @};- @};- @};- فدامدا اما میشه بگی کجاش زنونس :-( :-( :-(
      • ودیعه عزیزدوست خب چرا ناراحت میشی بره؟ :-) @};- @};- @};- @};- مگه فضای زنونه بده؟ اونجاها که میگه منت کشی نکن و به بوسه هام دعوتت نمی کنم یه کم زنونه س به نظرم :) این ضعف نبودا... اتفاقا خیلی هم خوبه که حتی یه مرد هم بتونه زنونه بنویسه. :-)
      • سید حامد سید کریمی هییییییییییییییییییییییییییییی :-S فذا مدا اما منت کشی نکن نه دیگه،منت نمیکشم درسته اینجاش مردونه بودااااااا ;)) ;)) و اونیکیش زنونه بود که میگه :به بوسه هام تو رو دعوت نمیکنم ممنون ودیعه ی عزیز،امروز رشت ِ هوا بارانیه،دیشب گور ِ خونه یم بزه،اَجور هوای دوستدارم،چوونکی آدم ِ دیله جلا بخشه،می اَاَ احساس ِ تقدیم کوونم به توو دوست ِ خوب و مهربان،ایتا ماچیام تقدیم به احساس توو شیر زن بازم فدا مدا @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • فروغ حیدری سلام به هر دو عزیز ترانهی خوبتون رو خوندم امیدوارم همیشه در اوج باشین دوستای گلم سحر عزیز و حامد عزیز @};- @};- @};-
  • زهره راد درود بی پایان هم به تو سحر عزیز هم به حامد عزیز با نقد جامع و آموختنی جناب شرافت دیگه حرفی برای ما باقی نمی مونه ، ما هم از ایشون آموختیم و مرسی از ترانه ی زیباتون @};- لذت بردم @};- like
  • نینا دلسوزی قسمت اولش منو ياد اين ترانه ي شادروان(جهان) انداخت:عاشق نبودي تو من عاشقت بودم.... خيلي قشنگه خيلي با احساس مرسي سحر @};- مرسي حامد @};-
  • عبدالسلام بلوچي سلام خانم دهقان كارتون عاليه موفق باشيد =D> @};- @};- لايك @};-
  • روشا آقایی سلام حامد و سلام سحر.... @};- @};- @};- تبريك به همكاري تون..اما وقتي دوتا فكر ميخوان يه اثرو خلق كنند به طبع انتظارات خيلي بيشتر ميشه و من احساس ميكنم انتظارم براورده نشده هر چند ترانه ي بسيار زيبايي سروديد اما ميتونستيد زيبا تر بنوسيد... لايك لراي همكاريتون.. @};- @};- @};-
    • سحر دهقان روشا جون ممنون از نظرت خب این اولین همکاری مشترکمون بود و هردو ناشی بودیم و نتونستیم خوب با هم مچ بشیم بر ما ببخشایید :-x
    • سید حامد سید کریمی سلام روشای عزیز و مهربون و گل و هرچی خوبیه @};- اگه خوب نشده از بی تجربگیه منه،سحر همه کار کرد،ولی من فقط یاد گرفتم و برام تجربه شد،و البته ترانه رو ضعیف کرد این تجربه کسب کردن من بازم ممنونم ازت @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • حسین حبیبی سلام دوست عزیز جسارتن ترانه خوبی نبود از نظر من...هم در مفهوم و واژگان و هم در تصویر سازی موفق باشید @};-
  • سامان سعیدی سلام..... چرا .......... شما دیگه چرا بانوی مهربان............... نکنه از بچه ها ناراحتی؟ نمیدونم چی شده تو این هفته حرف از رفتن میزنن..... حرفای آخر ترانه حس ترانه رو ازم گرفت امیدوارم تصمیم منطقی بگیری.......
    • سحر دهقان نه سامان جان موضوع بچه ها نبودن یه سر به ترانه ی مغرور بزنی متوجه میشی ولی الان دیگه مشکل حل شده می مونم به امید خدا :-)
      • سامان سعیدی 8-> 8-> 8-> چه سعادتی ............ خدا را شکر................. :-x :-x :-x
  • مـیــنا ملکی سحر :-x حامد :-x ترانه خیلی زیبایی بود...خیلی دوسش داشتم.....خیلی زیاد....خصوصن بند اول :-x اینا واسه حامد @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- اینام برای سحر @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};- @};-
  • سید حامد سید کریمی سلام خانم دهقان عزیز 8-> کارتون ا ِ ی،بد نشده ;)) ;)) شوخی بوود خوشحالم از اینکه تونستم با شما همکاری داشته باشم،و مطمئنم که در آینده ی نزدیک این برام یه افتخار میشه،و البته هست.. @};- @};- البته دوستان باید بدونن که من خیلی کمرنگ بودم در این ترانه و اکثر بیتا توسط سحر عزیز نوشته شده و ایشون به من لطف دارن،نقش من بیشتر یاد گیری بود در کل فدا مدای همتون :-x :-x :-x :-x :-x :-x :-x ( :-) )
    • سحر دهقان سلام جناب سید کریمی عزیز تر کار شما هم بدک نبود جای امیدواری هست ;)) و اما میرسیم به بخش جذاب تیکه پاره کردن تعارفات 8-> دیگه انصافا کلی واسش زحمت کشیدی.ایده هم از خودت بود.حالا منم اون وسط دو تا جمله گفتم :"> منم کلی از بابت این همکاری خوشحاااااااااااااالم 8->
  • پرویز کدخدایی سلام... بسیار عالی ... درود بر هردوی شما..کارتون بی نظیره @};- =D> ممنونم بدرود @};-
  • محمد علیزادگان سلام. تو این وزن نوشتن آسون نیست ولی از پسش بر اومدین. به هردو عزیز تبریک میگم. لذت بردم @};- @};-
  • آرزو منتظر سلام سحرِ عزیزم دیشب که ترانتونو خوندم دلم گرفت که گفتی دیگه نمیای ...اونقدر که دلم به نوشتنِ پیام نرفت... ووووووووووووو.... امروز که دیدم نوشتی که بازم هستی کلییییییییییی خوشحال شدم عزیزم :-x در موردِ ترانتونم با اینکه مصرعا کوتاه بودن و این کارُ سخت میکنه ولی خیلی خوب شده... مرسی سحر و حامدِ عزیز @};- لایک
  • فرشاد محمدی دوست داشتم.. وزن و احساسِ ِ قشنگی داشت. تبریک به هر دوی شما. @};-
  • حمزه زارعی قشنگه اما فک نمی کنی " منت نمی کشم " اعتبار ترانه رو میاره پایین؟ لایک
  • مریم جلائی سلام سحر عزیز و جناب سیدکریمی گرامی ترانه ی مشترک زیبایی بود...برای هر دو بزرگوار آرزوی موفقیت دارم. با مهر @};-
  • امیرحسین اسایش سلام دست جفتتون درد نکنه.. یه جورایی حال کردم با این ترانه.. @};- @};- +لایک @};-
  • پيمان عابدزاده سلام دوست خوب نه ؛ این خوب نیست که ترانه رو با این حرف آخر برای ما تلخ کنین من که تازه اومدم تو این جمع و در جریان ماجرا نیستم ولی به خوبی به این امر واقفم که از این دلخوری ها و کم لطفی های دیگران در هنر کم پیش نمیاد . ولی انتظار من و دیگر دوستان به طور حتم این نیست . دوست ندارم که این دوست خوب که یکی از خاطرات خوبم خوندن ترانه ی مغرور از اون بود , به این راحتی ساز رفتن رو کوک کنه عذر خواهم از صراحت بیانم اما (( اما این اقدام شما مورد قبول واقع نمیشه و هیچ اعتراضی هم در کار نیست )) امیدوارم باز هم بخوانم از شما @};-
    • سحر دهقان ممنون پیمان جان بخاطر این که تمایلتو به موندنم نشون دادی به لطف جناب شرافت و همینطور مدیریت محترم سایت مشکل حل شد و من در خدمتتون هستم @};-
  • مجید شمس سلام سحر دهقان گرامی @};- من نیمه ی اول ترانه رو بهتر از نیمه دومش حس کردم @};- کار هردوتون خوب بود و اما راجعبه حرفای آخرت امیدوارم بیشتر فکر کنی دوست من @};- @};- @};- موفق باشید هردوتون @};- داداشم حامد فدا مددا :-x
  • حامد تقی خواه سلام کار خوبی شده بود این همکاری ها خیلی میتون هبه کم تجربه تر ها کمک کنه چون تنها فرق بین کاربرهای اینجا در تجارب هست و نه در توان خسته نباشید
  • مهسا پهلوان سحر نازنینم....احساس خوبی بود و لایک داره اما ترانه های انفرادی شما زیباتره...همینطور آقای کریمی...ممنونم که ما رو شریک احساستون کردین. و آقای کریمی به شما هم تبریک میگم.بامهر.مهسا. @};- لایک @};-
  • فریبرز وثاقتی salam khiiiliii ghashng bod kareton laik kardam valiii ein los baziya yaniiichii dooost jonam shayad shayad rah endakhtii miyay bazam maro khooshhal mikonii ba ein taranehat geda baziii ham dar nayar ok montazeriiim hame maha maham toro dost dariiim :-x
  • میلاد زمانیان سلام.....من اومدم با سه تا تبریک.........اولیش واسه سحر عزیز به خاطر این ترانه زیبا....دومیش واسه حامد گلم اونم به خاطر این ترانه زیبا....سومیش سرکاریه ..... @};-
  • امیر علیزاده سلام دم جفتتون گرم..سحر جان ترانتون قابل لمس بود و همین یعنی عالی..سید عزیزم داداشی جونم کارت حرف نداشت..خیلی زیبا و عالی بود.... @};- ++لایک @};- @};-
  • فرهاد شرافت سلام و درود با اینکه معمولا بخاطر رنجش دوستان از نقدهای بدون تعارف ، کمتر برای ترانه ای نظر میگذارم ولی از آنجا که احتمال دادم دوست عزیزمان خانم دهقان از من رنجیده خاطر شده باشند آمدم تا اگر هم اینگونه است رفع دلخوری شود . در مورد ترانه هم اگر سراینده گان مایل بودند بی تعارف سخن بگویم ، می نویسم . با آرزوی بهترین ها برای سحر دهقان عزیز با آرزوی بهترین ها برای حامد سید کریمی گرامی
    • سحر دهقان سلام ممنونم از حضورتون جناب شرافت هم من و هم حامد خیلی خیلی خوشحال میشیم که کارمونو نقد کنین.اصلا ما اینجا جمع شدیم که از هم یاد بگیریم و تا نقد اصولی و فنی در کار نباشه یادگرفتنی هم درکار نیست اما نمی تونم بگم دلخور نیستم...دلخوری من از این بابته که حرف های آقای خلیفه که مثلا نقد بود مورد دفاع قرار گرفت و این درحالی بود که ایشون فقط نوشته بودند "بکر نبود...ارتباط ذهنی برقرار نکردم"خب!بنظر شما من از این دو جمله چی می تونم یاد بگیرم؟جز اینه که روحیه ام تخریب بشه؟ وقتی از یک اثر هنری بدون دلیل و منطق ایراد گرفته میشه دیگه نقد نیست بلکه تخریب کردنه. یکی دیگه از دوستان هم روی ترانه ی مغرور به صورت خصوصی برای من نقد گذاشتن که اگه خصوصی هم نبود موردی نداشت.اما ایشون کاملا نقد کرده بودن و من هم پذیرفته بودم و ممنونشون هم بودم.اما واقعا قبول کردن و پذیرفتن این دوجمله از طرف جناب خلیفه برای من سنگین بود اگر بی احترامی شده عذرمیخوام بیصبرانه منتظر شنیدن نقدتون هستم آقای شرافت @};-
    • فرهاد شرافت نقدی بر ترانه ی «من بی تفاوتم» زائیده ی ذوق مشترکِ سحر دهقان و حامد سید کریمی: در یک ترانه آوانگارد هیچ واژه ای نباید خالی از مسئولیت باشد ترانه سرای خوب و حرفه ای می داند که بار مسئولیت کدام کلمه در ترانه اش سنگین تر است بعنوان مثال قافیه را مثال می زنم مسئولیت این واژه در ترانه ی امروز فوق العاده برجسته است و به تنهایی در بیشتر اوقات ضعف های ناچیز یک ترانه را پوشش می دهد همچنانکه ردیف نیز مسئولیت خطیری دارد در بازی های کلامی یک ردیف برجسته می تواند ترانه ی ضعیفی را فوق العاده جلوه نماید و برعکس آن نیز صادق است . بنابراین همانگونه که گفتم این ترانه دارای انگاره های برجسته ایست که خود وزن یکی از این انگاره هاست . نوع روایت و تفصیل پردازه های ترانه سرا نیز در این کار از سنخ نو فرمیسم است یعنی ترانه در ارتباط طولی حامل پیامی کلی و معنا گراست این خصوصیت ترانه ی فزرم آوانگارد است . در این نوع کار کلمات با زندگی روز مردم و ترانه سرا گره خورده است و هرکلمه ای که رنگ و صبغه کهن داشته باشد براحتی قابل تشخیص است بر همین اساس این ترانه را تحلیل می کنم : الف ) موسیقی درونی : با توجه به کوتاه بودن مصاریع در این ترانه و محدودیت های کلامی در این فرم توقع چندانی از موسیقی درونیِ این اثر نمیتوان داشت و این دلیل بر ضعف سراینده گان نیست بلکه علت محدودیت واژگان در این قالب است با این حال عملکرد سراینده گان با وجود موارد فوق الذکر رضایت بخش است ب) قافیه قافیه نیز دارای بار روانشناختی منطقی است و در این ترانه بخوبی نقش بازی می کند و اکثر قوافی در نوع و جنسیت سایر کلمات در تناسب مقبولی قرار دارند ضمن اینکه از قافیه های خاص و کمتر شنیده شده در این ترانه خبری نیست . ج) ردیف : ردیف .... «نمی کنم» در این ترانه از نوع ردیف های ضربه ای است که توانسته در ترانه جای خود را پیدا کند .کارکرد ردیف در یک ترانه مثل تابلوهای هشداردهنده کنار جاده است که هم ترانه سرا را متوجه مسیر جاده می کند و هم مخاطب را در برابر سایر کلمات کاربدی دیگر در ترانه میخکوب می کند و به نظر من جا داشت در ترانه بیشتر و بهتر از این مورد بهره برد د) زبان : زبان ترانه زبان روز و مطابق با معیارهای زمان حال ترانه سرایان است اما به یقین برای هر ترانه سرا این یک هنر است که به زبان خاص خود و به اصطلاح امضای خاص خود در نوشتن دست پیداکند که این ملکه به آسانی نصیب هر سراینده ای نمیشود و در این بخش خامیِ قلم در ترانه ملموس بود جنس کلمات نشانگر عدم سیطره بر زبان عامیانه و چگونه استفاده نمودن آن در ترانه دارد . زیرا همه در یک سطح متناسب باهم و در کنار هم منظم شده اند و در بعضی مصراع ها نوع چینش واژه ها از قیاس منطقی برخوردار نیستند . بنابراین زبان شعر از نوع زبان های در حال تغییر با سمت و سوی حرکت به سمت زبان خاص ترانه سراست به نظر من اگر سراینده گان کمی خود را بیشتر باور کنند این مهم خیلی زود محقق خواهد شد . سراینده در این اثر سعی کرده است از دوگانگی زبان فاصله بگیرد و به نظر من این امتیاز کمی نیست . ه )بیان : لحن و بیان ترانه سرایان در پردازش این ترانه و جنس بیان واژه ها بیشتر خشن و زمخت است و هیچ کلمه نرم و امید بخشی در ترانه دیده نمی شود و همین سبب شده که به نوعی فکر کنم این ترانه بیشتر یک ترانه ی زنانه است تا یک سروده ی مردانه که البته در ترانه ی امروز این قضیه اجتناب ناپذیر است . و) تصویر : تصویر برجسته و قابل بررسی وجود ندارد تنها به شرح حال می پردازد و خود را درگیر پردازش تصاویر جذابی که یک ترانه میتواند به آنها جان ببخشد نمیکند ز) حس آمیزی حضور حواس پنجگانه در یک ترانه می تواند آن اثر را محسوس تر کند و در این ترانه نیز شاعر از این مولفه بخوبی استفاده کرده : بوسه – آغوش – خاطرات برخی حواس پنجگانه ی مخاطب مثل حس لامسه را بر می انگیزد و این نشان از توجه به حس آمیزی در ترانه است اگرچه معتقدم بسیار بهتر می شود از حس آمیزی در چنین ترانه هایی بهره جست . و اما این ترانه باهمه ی گفته ها و ناگفته هایش هنوز هم پتانسیل خوبی برای شکوفایی بیشتر دارد به نظر من بقیه ی ابیات ترانه به اندازه ی مطلع و مقطع ترانه شکوفا نشده اند یک ترانه ی فرم طوفانی شروع می شود و طوفانی فروکش می شود بنابراین ترانه سرا نیاز دارد به ابیات میانی و پایان بندی محکمتر ، امید که حرف هایم را بحساب نقد و واکاوی بگذارید و با صلابت بیشتری به پیش بروید زیرا دریچه های بسیار روشنی را پیش روی شما گشوده می بینم و یک توصیه دوستانه دارم از نقد نهراسید زیرا باعث بالندگی بیشتر شما می شود . امیدوارم در آینده افتخار کنم که یکی از ترانه های ترانه سرایان بزرگی را تحلیل کرده ام
      • سحر دهقان بی نهایت ممنونم از اینکه حوصله کردید و نقد کردید نقدهای اصولی و فنی همیشه به پیشرفت کمک می کننن امیدوارم باز هم نقدهاتونو پای ترانه هام ببینم جناب شرافت @};-
      • مجید شمس واقعا آموختم؛سپاس آقاي شرافت عزيز @};- @};- @};-
      • حسین خلیفه سلام چون مدیریت سایت از م خواستند نقد اقای شرافت را بخوان ونقد کردنو یاد بگیرم نقد جناب اقای شرافت را خواندم اما چند ایراد برایم پیش امد بند الف جناب شرافت فرمودند در این نوعد مصاریع کوتاه شاعر مقصر نیست در حالی که شاعر بدلیل انتخاب این نوع وزن حتما مقصر می باشد چرا که باید این نوع وزن شعر رو شاعرانی انتخاب کنند که به شعر وواژها و تصاویر و…. احاطه کامل داشته باشند در مصاریع کوتاه چون شاعر می باست در حداقل وازها تصویر سازی قافیه سازی ردیف سازی بکند برایش مشکل ایجاد میشود برای شاعران نو پا این وزن های دوری با مصاریع کوتاه توصیه نمی شود در بند واو فرمودنند که تصویر برجسته که از ذهن شاعر تراوش کند وجود نداشت واین یعنی تصویر بکر که خود شاعر باید به کشف ان برسد ووام دار دیگران نباشد باب بقیه نظرات اقای شرافت تا حدودی موافقم در ردیف حرفهای دارم که شاید کمی مخالف با نظر اقای شرافت باشد اما گله ار اقای شرافت که چون قبل از نقد در برابر حرفهای تکراری خانم دهقان دفاع نکردنند واز مدیریت سایت که فقط حرفهای من را در مقابل هجمه های دیگران پاک میکنند وبه هجمه های دیگران که باز ادامه دارد توجه نمکنند امید وارم حداقل به این رسیده باشیم که من در دیدگاه قبلی فقط نقد کردم وکلمه بکر وارتباط ذهنی برقرار نکردم ووازها باید در تسخیر شاعر باشند همه کاملا در نقد منصانه بود وقسمتی از نقد من توسط اقای شرافت با نوع ادبیات وواژه های دیگری بیان شد مانا باشین جناب میر کریمی عزیز
    • سید حامد سید کریمی سلام جناب شرافت عزیز خیلی خیلی ممنونم از لطفی که من دارید من رو شرمنده ی خودتون کردید فدا مدا @};- @};- @};-
      • محمددوستدار من نقد رو از خود ترانه بیشتر دوس داشتم..بارها به آقای شرافت پیام دادم واسه نقد ترانه هام ولی ایشون من رو لایق ندونستن و...
      • فرهاد شرافت درود به همگان جناب دوستدار عزیز حضور دائم در سمینارهای هفتگی ، ماهیانه و مناسبتی شعری به منظور نقد آثار از یک طرف و وظیفه ی تدریس در چندین مرکز ادبیاتی از سوی دیگر مجال چندانی برای نقد ترانه ها در سایت برایم نمیگذارد و اگر به عنوان مدیر تائید ترانه در «آکادمی ترانه» انجام وظیفه میکنم فقط به خاطر درخواست دوست عزیزم جناب مصطفوی مدیر محترم سایت بوده است . گاهی هستم همین!
      • محمددوستدار خب منم با این فکر دیگه اصرار نکردم....ولی وقتی این نقد خوندم..واقعیتش ناراحت شدم!!!با این حال با آرزوی موفقیت در زندگی کاری و شخصیتون...ممنونم @};-
  • مرتضي شيخ الاسلامي سلام تبریک به هر دوی شما عالی بود